Hello world!

Hello everyone,, this is my first blog,,

I know it’s seems too late to make a blog, hehe 😀

but I just wanna share what I think to anyone who reads my blog

Okay my name Yasinta Widya and I’m 21 years old

Btw,, krn masih belajar bahasa Inggris jd mohon maap yah klo ada salah kata 😀

Advertisements

12 responses to “Hello world!

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Saya maafkan… 🙂 btw kayake gak ada salah kata.

  3. @Mahendra,,,
    slamat anda yang pertama komen ke blog saya 😀
    iya nih,, pengen latian nulis dlm bhs inggris ,, makanya nyoba bikin blog

  4. Prabu Pradipta Suryadinata Dirjohadiningrat

    wah,,,mb widya udah gak katro/gaptek…dah punya blog kaya aku yang dah punya 5 taon lalu……tepuk pipi…plikplikplikplik…..

    • Dita cape deh,, km ga punya blog lagee
      dasar brondong,, 😛
      makanya bikin,,, kayak aku
      kapan penempatan ya dita?

  5. what a start!!!
    make u’re self famous.
    start your day and make you’re own blog.
    who knows, u’ll be a writer, beauty consultant (hehehehe), or a small business girl….

    • Yes,,, maybe someday I’ll be famous
      hehe that’s one of my wishlist
      and I also want to be a business women
      (Hwakakaka my dream is too high, right?)

  6. wah,, uda bisa bahasa inggris ya??????

    • Bayek,, dasar,, makasi ya dah mao ngeliat blogku 😀
      kan blajar dikit2,, sapa tau dapet scholarship ke Jepang ato Aussie 😀

  7. blog mu… mmmmmm biyasa aj tuh non, tgl maen layout, cb konsul ke nanang.

    • iyah namanya juga newbie,,, baru juga 2 hari yang lalu bikin blog 😀
      Mas Nanang sibuk macem2 hehehe lagian kan Mas Nanang ga punya blog

  8. Saya juga baru ni ikutan blog WP.
    blog saya buat sharing ama temen-temen yang pintar bahasa Inggris. jadi saya bisa dapet sharing gimana caranya berbahasa Inggris yang baik.
    ok tks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s